اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| لشگرکشی ورامینی‌ها به تهران/ سپاهان از کاله میزبانی می کند

هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا (یک‌شنبه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

لیگ برتر والیبال| لشگرکشی ورامینی‌ها به تهران/ سپاهان از کاله میزبانی می کند

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد. 

سپاهان - کاله

در این هفته از مسابقات و در اصفهان شاگردان رحمان محمدی‌راد میزبان کاله خواهند بود. سپاهان و کاله در شرایطی در هفته دوم به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم در بازی‌های اول خود موفق به کسب پیروزی شده‌اند. ترکیب هر دو تیم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و همین موضوع می‌تواند دلیلی باشد تا شاهد نبردی جذاب در اصفهان باشیم.

خاتم اردکان - راهیاب ملل مریوان 

اردکانی‌ها که دیرتر از سایر حریفان حضورشان در لیگ برتر قطعی شد بالاخره از هفته دوم کار خود را آغاز خواهند کرد. شاگردان مسعود آرمات در در تیم خاتم در هفته دوم در شرایطی از راهیاب ملل مریوان میزبانی خواهند کرد که حریفانش در هفته اول با وجود نمایشی قابل دفاع مغلوب سایپا شده است. مریوانی‌ها شروع خوبی داشتند و به گفته آرش صادقیانی در آینده بیشتر از این تیم خواهیم شنید.

پیکان - شهرداری ورامین

نبرد پیکان و شهرداری ورامین در خانه والیبال تهران شاید جذاب‌ترین بازی هفته دوم باشد. پیکانی‌ها در سال‌های اخیر همیشه جز تیم‌های مدعی بوده‌اند و در طرف مقابل شهرداری ورامین هم مدافع عنوان قهرمانی است. در سال‌های اخیر رویارویی نماینده ورامین با خودروسازان جذابیت‌های خاصی داشته است و به نظر می‌رسد این‌بار هم همین اتفاق رخ دهد. باید دید در خانه والیبال تهران چه تیمی می‌تواند با پیروزی میدان را ترک کند.

شهرداری ارومیه - سایپا

شهرداری ارومیه با ستاره‌هایش و حضور مصطفی کارخانه شروعی دور از انتظار داشت و در گام اول مغلوب شهرداری گنبد شد. شاگردان کارخانه اصلاً دوست ندارند تعداد شکست‌هایشان به عدد 2 برسد، چون قطعاً با این شرایط تیم‌شان تحت فشار قرار خواهد گرفت. آنها تلاش خواهند کرد تا میهمان خود یعنی سایپا را دست‌خالی راهی تهران کنند، اما شاگردان ناصر شهنازی در هفته اول نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. حضور بازیکنان باتجربه‌ در ترکیب تیم سایپا و هدایت آنها به دست یک مربی با انگیزه عاملی است تا سایپا امسال خطرناک‌تر از همیشه به نظر برسد.

فولاد سیرجان ایرانیان - شهروند اراک

سیرجانی‌ها با هدایت محمدرضا دامغانی در هفته دوم باید از شهروند اراک میزبانی کنند. سیرجانی‌ها سال گذشته هم تیم کم حاشیه و کم خبری بودند، اما نتایج نسبتاً خوبی کسب کردند. آنها امسال هم همین روال را درپیش گرفته اند و با چراغ خاموش حرکت می‌کنند. در مقابل شهروند اراک تیمی است که تا هفته گذشته تکلیف سرمربی و بازیکنانش مشخص نبود. آنها در شرایطی در هفته اول مغلوب پیکان شدند که گفته می‌شد فرهاد نفرزاده قرار است هدایت این تیم را برعهده بگیرد، اما این اتفاق رخ نداد. باید منتظر ماند و دید که نبرد بازنده‌های هفته اول در سیرجان به سود چه تیمی خاتمه پیدا خواهد کرد.

شهداب یزد - شهرداری گنبد

یزدی‌های تازه‌ لیگ برتری شده در هفته اول نشان دادند که تیم دست و پا بسته‌ای نیستند. آنها در گام اول مقابل کاله قرار گرفتند و به سختی نتیجه را به حریف واگذار کردند. تیم شهداب در هفته دوم میزبان شهرداری گنبد است که در هفته اول بهترین نتیجه را کسب کرد. آنها موفق شدند در خانه تیم مدعی شهرداری ارومیه را شکست دهند تا ثابت کنند امسال شرایط متفاوتی نسبت به گذشته دارند. نبرد گمنام‌های چغر در یزد تماشایی خواهد بود، چراکه هر دو تیم از شکست تنفر دارند.

تمام بازی‌های این هفته از ساعت 17 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول